تجهیز شهرک صنعتی خیام به دومین خودروی آتش نشانی

تجهیز شهرک صنعتی خیام به دومین خودروی آتش نشانی

  • 1402-07-27
  • امیر حسین شادمهری

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌ صنعتی خیام از تجهیز دومین خودروی آتش نشانی و احداث ایستگاه مستقل آتش نشانی خبر داد 

علی اکبر شکیبا با اشاره به تجهیز شهرک صنعتی خیام به دومین خودرو آتش‌نشانی اظهار کرد: ایستگاه آتش نشانی شهرک‌ صنعتی خیام نیز در حال احداث و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه‌ آتش نشانی در شهرک صنعتی از اولویت‌های مهم این شرکت بوده است،گفت: با توجه به حجم عظیم سرمایه گذاری‌های انجام شده و وجود صنایع تأثیرگذار در شهرک‌ صنعتی خیام ، آمادگی در مقابل حوادث و صیانت از این سرمایه‌های ملی، از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور برخوردار است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خیام بیان کرد: با توجه به وسعت شهرک صنعتی خیام که به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی محسوب می‌شود، شاسی خودروی دوم ایستگاه آتش نشانی توسط شرکت شرکهای صنعتیاستان خراسان رضوی به شهرک صنعتی خیام واگذار و تبدیل و تجهیز آن به سفارش شهرک صنعتی خیام توسط متخصصین داخلی صورت پذیرفت.

شکیبا ادامه داد: با اضافه شدن این خودرو و احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خیام ضریب اطمینان در عملیات‌های اطفا حریق بالا رفته ،و میزان خسارات وارده به واحدهای تولیدی در زمان وقوع حوادث کاهش خواهد یافت. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات فوق ، آموزش و پیگیری نیز در دستور کار قرار گرفته است تا با اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر، نصب شیرهای هیدرانت و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحدهای صنعتی، از بروز حوادث احتمالی تا حد زیادی در شهرک‌ صنعتی پیشگیری شود.

شکییا گفت : با حمایت هیات مدیره محترم در یک سال اخیر اقدامات ارزشمند عمرانی در راستای خدمت به صنعتگران صورت پذیرفته و در ابعادی چون فضای سبز ،سیما و منظر نیز پیشرفتهای چشم گیری داشته ایم .

 مدیر عامل شهرک صنعتی خیام در پایان خاطر نشان کرد:رویکرد ما در شهرک صنعتی خیام توسعه پایدار و همه جانبه در تمام موارد مربوط بوده و در همه ابعاد بصورت متوازن فعالیت نموده ایم تا شاهد شهرکی زیبا و ایمن باشیم.

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید